[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.V ANALIZA MARKETINGOWAV ANALIZA MARKETINGOWA5.1 Ocena atrakcyjności branży ubezpieczeniowejPrzeprowadzone badania marketingowe przed rozpoczęciem działalnościoraz dane statystyczne świadczą o bardzo dynamicznym wzroście sprzedażypolis ubezpieczeniowych.Wzrost ten dotyczy praktycznie wszystkichrodzajów ubezpieczeń, a najdynamiczniej rozwija się sprzedaż ubezpieczeńżyciowych.Prognozy na przyszłość są jeszcze bardziej optymistyczne.Dlatego agencja `MARIO' mająca szeroką ofertę produktówubezpieczeniowych oraz lokalizację biura w centrum Warszawy liczy nazdobycie dużej liczby klientów.Minimalny plan zakłada sprzedaż przezkażdego agenta 96 polis życiowych i powyżej 60 innych w ciągu roku.Agencja `MARIO' będzie bardzo silnie współpracować ze spółkamiwchodzącymi w skład grupy AIG (American International Group).5.2 Analiza strategicznaMocne strony to te walory firmy, które wyróżniać ją będą wśród innych firm działających w tym sektorze.Mocnymi stronami mogą być, np.: silna pozycja rynkowa wobec klientów, nowoczesna technologia, wysoka jakość świadczonych usług.Słabe strony mogą być konsekwencją ograniczeń w zasobach materialnych przedsiębiorstwa oraz niedostatecznych umiejętności, np.:w organizowaniu marketingu lub reklamy itp.- 9 - [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • gieldaklubu.keep.pl
  •